3 advent

Nu är jag hemma, hälsa på Ludde nu och guuud så roligt de va! Speciellt när han blev så glad av att se oss så han inte kunde sluta springa runt,hoppa,pussa och kissa på sig, hehe. Har saknat honom så himla mycket så ibland vet man inte var man ska ta vägen. Men nu är man jätte lättad när man såg hur bra han hade de. Och om det är någon som i te förstår nått av vad jag skriver så är det såhär ; jag skaffade en hund i januari en liten chihuahua/dansk-svensk gårdshund. Men jag blev allergisk och min astma blev värre så jag var tvungen att hitta ett nytt hem åt han. Och nu bor han på en gård med en pansionär som har all tid i värden till han med stor trädgård för han älskar att springa :) nä nu ska jag laga mat, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

o vad roligt att han blev så glad,jag är också allergisk mot både pollen och pälsdjur menmen man överlever det med,goda minnen av din hund förstår jag kul:)

2011-12-12 @ 19:46:42
Postat av: Anonym

o vad roligt att han blev så glad,jag är också allergisk mot både pollen och pälsdjur menmen man överlever det med,goda minnen av din hund förstår jag kul:)

2011-12-12 @ 19:46:46
Postat av: Anonym

o vad roligt att han blev så glad,jag är också allergisk mot både pollen och pälsdjur menmen man överlever det med,goda minnen av din hund förstår jag kul:)

2011-12-12 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0